Vaikuta virtuaalisissa asiakaskohtaamisissa. Webinaari järjestetään 12.9. klo 15-16.30.
Syvennä ymmärrystäsi onnistuneen asiakaskohtaamisen rakenteesta. Saat työkaluja ohjata keskustelua sekä osallistaa ihmisiä keskusteluun etänä. Saat myös vinkkejä esiintymiseen ja viestintään etänä asiakaskohtaamisissa.
Webinaarin sisältö:
- Virtuaalikokouksen suunnittelu ja toteutus
- Miten rakentuu täydellinen virtuaalikokous asiakkaan kanssa?
- Esiintymis- ja viestintävinkit virtuaalikokoukseen
- Mitä yrittäjän roolissa on hyvä huomioida?
- Millaisiin asioihin omassa viestinnässä kannattaa kiinnittää huomiota?
- Keskustelun ohjaus ja osallistaminen virtuaalisesti:
- Miten ohjata keskustelua?
- Millaisia keinoja on osallistaa toista/toisia osapuolia keskusteluun?
Webinaarin kouluttajana toimii kokenut viestintä- ja valmennusalan yrittäjä Marianne Hemminki, Capacitar Oy.
Tapahtuma on tarkoitettu AKYn jäsenliittojen yrittäjille ja yrittäjyydestä kiinnostuneille, ja se on maksuton.