Under september månad erbjuder vi återuppringningstjänst för medlemskapsärenden

En återuppringningstjänst kommer att vara tillgänglig i telefonservicen för medlemskapsärenden under perioden 2–30 september.

Du kan kontakta oss angående medlemskapsfrågor via telefon från måndag till torsdag kl. 9–12. Under september kommer telefonservicen för medlemskapsärenden att använda en återuppringningstjänst. När du ringer kommer du att höra ett meddelande, och vi ringer tillbaka till dig samma arbetsdag.

För medlemskapsärenden kan du nå oss på nummer 0207 589 619.

Som medlem kan du även smidigt kontakta oss och hantera dina ärenden via E-kontakter. I E-kontakter kan du uppdatera dina medlemsuppgifter, såsom ändringar i dina kontaktuppgifter eller anställningsstatus. I tjänsten kan du också kontrollera och betala dina medlemsavgifter.

E-kontakter är tillgänglig för medlemmar dygnet runt. Meddela oss om dina kontaktuppgifter ändras eller om du byter arbetsplats. På så sätt kan vi bättre ta hand om din representation. Uppdaterad arbetsplatsinformation hjälper oss att rikta kommunikationen till olika arbetsplatser och sektorer, till exempel om kollektivavtalsförhandlingar och andra aktuella ämnen. När din arbetsplatsinformation är uppdaterad kan vi säkerställa att du får viktig information om frågor som rör din arbetsplats i tid.

LOGGA IN PÅ E-KONTAKTER

KONTAKTINFORMATION FÖR MEDLEMSBETJÄNING